Kisköre város önkormányzata a Mahart Zrt. együttműködésével 2019. szeptember 12-13. között a sajtó részére szervezett study tour eseményt, ennek teljes megvalósítása, kivitelezése volt a feladata a Pozitivo Digital ügynökségnek.
A Pozitivo 2019 nyár elején nyerte el tenderes pályáztatás útján Kisköre önkormányzatától a megbízást a felújított kikötő marketing feladatainak ellátására, amely az alábbi fő feladatokat tartalmazta:
- Név és teljes arculat készítése, kiadványok szerkesztése, gyártása az új kikötő részére
- Weboldal fejlesztése, szöveges, fotó és videó tartalom elkészítése
- Imidzs videó készítése
- Közösségi oldalak létrehozása és üzemeltetése
- Sajtóesemény szervezése
A kikötő felújítása, megnyitása önmagában nem hírértékű a sajtó számára, ezért ügynökségünk azt javasolta, hogy kössük össze a Tisza-tavon 2020. májusától elérhető nyaralóhajózást a kikötő megnyitásával, hiszen a MAHART báziskikötője is ebben a kikötőben nyílik majd meg. A Tisza-tó turisztikai vonzereje maga a természet, a vadregényes Tisza, a szigetek, az erdők és a romantikus holtágak izgalmas váltakozása. Úgy gondoltuk, Kisköre akkor tehet a legjobbat a tónak és a többi településnek is, ha egy olyan eseményt szervezünk, amelyen lehetősége van a sajtó képviselőinek bepillantást nyernie a térség atmoszférájába. Ezért olyan “study tour”-t szerveztünk, amelynek keretében Kisköréről indulva Tiszaörvényig hajózva ismerkedhetettek meg a meghívottak a Tiszával. A túra során több állomáson keresztül, izgalmas turisztikai programokat nyújtottunk. Meglátogattuk a kiskörei vízlépcsőt, a halak szabad útját biztosító hallépcsőt is, a résztvevők megismerkedtek az abádszalóki sulyomcsokoládé készítésével, illetve még pihentető fürdésre is volt idő a háromszög alakú Aranyosi-szigeten. A nap végén a meghívottak a nyaralóhajók fedélzetén tölthették az éjszakát, majd következő nap még a Tiszavirág Tanösvényt is meglátogathatták egy túravezető vezetésével.
A rendezvényen közel 50 személy képviselte magát a különböző sajtóorgánumoktól. A javaslatunk bevált, a study tour nagyon jól sikerült, amely révén közel 50 újságcikk és közösségi média bejegyzés készült.