Pozitivo

Pozitivo Digitális Reklámügynökség

Huszonöt évesen, 2004-ben alapítottam a GlobalPlaza Kft.-t és létrehoztam a hozzá tartozó globalplaza.hu nevű ár- és akcióösszehasonlító oldalt azzal a céllal, hogy a felhasználók számára megkönnyítsem az internetes vásárlást. Az oldal az indulást követő két évben kétszer is elnyerte Az év honlapja díjat.

A globalplaza.hu nagyon hamar komoly látogatottságot ért el, én pedig – mivel az előremutató, több lábon álló gondolkodást mindig is a növekedés első számú eszközének tartottam – az oldalon megjelenő ügyfelek számára más területeken is igyekeztem segíteni. Mindig megkérdeztem, hogy “Miben segíthetek még?”, erre a legtöbbször szerencsére jött is válasz. 2006-ban már bannereket, landing oldalakat készítettem apró csapatommal, elvállaltam kisebb kampányok, hírlevelek kezelését.

A Globalplaza Kft. kezdett átalakulni egy meglehetősen komoly ügynökséggé, amely olyan ügyfeleket szolgált ki, mint a Premier Outlet, vagy az Office Depot. Idővel az ország szinte minden nagyobb bevásárlóközpontjával dolgoztunk, egészen pontosan 32 plázával.

Mivel egy banner elkészítésénél már jóval összetettebb feladatok tartoztak a cég munkakörébe – ppc kampányok, komplex online marketing stratégia kialakítása, social media tartalom menedzselése – elengedhetetlenné vált, hogy komoly tervezési folyamatok és infrastruktúra épüljön ki a szervezetben. Nem volt egyszerű, hiszen egy kis cég vezetőjének ez mindig hatalmas kihívás.

Hatékony csapat épült fel a korábban kétszemélyes cégemből és olyan ügyfelek számára kezdtünk el dolgozni, akikről az alapításkor még csak pozitívan álmodoztam: 2007-ben az Arena Plaza, 2009-ben az Allee Bevásárlóközpont, 2011-ben a Burger King, a Tesco és még sokan mások választották ügynökségünket. Jellemző cégünkre, hogy ügyfeleinkkel nem csak egy szezon erejéig, hanem évekig dolgoztunk együtt. 2017-től már a Takarék csoport vagy a GreenGo közösségi autómegosztó szolgáltatás is ügyfeleinkhez tartozik.

Ljasuk Dimitry a Pozitivo Digital Kft. (korábbi GlobalPlaza Kft.) alapítója
Pozitív gondolkodás nélkül nincs fejlődés

Az évek során az ügynökségi tevékenység került előtérbe, így a globalplaza.hu oldal háttérbe szorult, magát a GlobalPlaza Kft.-t pedig az ügyfelek és a felhasználók is elkezdték a bevásárlóközpontok online szolgáltatója cím alá besorolni.

A pozitív hozzáállás és az eredmények folyamatosan picacon tartották és erősítették a céget, de én közben már egy új stílust vizionáltam, amihez név- és arculatváltásra volt szükség. Így született meg 2018 nyár elején a Pozitivo digitális reklámügynökség új külsővel, új csapattagokkal, régi hűséges és reménybeli új ügyfelekkel. 2018. augusztus 31. óta pedig Pozitivo Digital Kft. lett az első cégem a GlobalPlaza Kft. új neve.

Mindaz, ami a csapatot kivételesen hatékonnyá teszi, a név- és arculatváltás után is megmarad. Ugyanolyan együttműködők, analitikusak, őszinték és kreatívak vagyunk most is, mint korábban.

Ljasuk Dimitry a Tisza-tó elkötelezett támogatója
A Pozitivo logó színeit a tiszai naplemente ihlette.

A cégem múltját és fejlődését nem csak az ügyfeleim értékelték. Az a megtiszteltetés ért 2015-ben, hogy a Példakép Alapítvány beválasztott az Év Fiatal Vállakozója 30 példaképe közé. 2016-ban ezáltal hazai főiskolákon, egyetemeken tarthattam előadásokat pályaválasztás előtt álló fiataloknak. Büszkeséggel tölt el, hogy meghívást kaptam a nemzetpolitikai államtitkárság “külhoni magyar fiatal vállalkozók éve” program keretén belül, hogy Kolozsváron, Csíkszeredában, Dunaszerdahelyen, Zentán és Beregszászon előadásokat tartsak. Fantasztikus érzés volt ilyen sok külhoni magyarnak segíteni motivációt adni vállalkozásuk beindítására.

Mucopront új koncepció és reklámszpot

Hírfolyam • 2018. 08. 30.

Így pozicionáltuk újra a márkát és alakítottuk ki a nyertes koncepciót. Tovább

Új ügyfelünk a vagány vegán The Bridge Bio

Hírfolyam • 2018. 11. 19.

Hatalmas adag termékmintával lepett meg a The Bridge Bio. Tovább

Smecta Go francia reklámfilm adaptációja

Hírfolyam • 2018. 08. 25.

Az az igazi álommunka, ami közben az ember úgy érzi, mintha szórakozna. Tovább