Performance marketing a GreenGo változó igényeire szabva
Hírfolyam • 2023. 07. 26.
Immár 6 éve segítjük kampányokkal a GreenGo fejlődését. TovábbHírfolyam • 2023. 07. 26.
Immár 6 éve segítjük kampányokkal a GreenGo fejlődését. TovábbHírfolyam • 2023. 02. 20.
A kampányok segítségével évről-évre növelni tudtuk a webshop bevételét TovábbHírfolyam • 2022. 05. 29.
Három hónap alatt 100%-kal növeltük meg a kávézó menüértékesítéseinek számát. TovábbHírfolyam • 2021. 12. 01.
A Herman Ottó intézet megbízásából egy különleges szemléletformáló, fenntarthatósággal foglalkozó videó sorozatot készítettünk felnőtt és gyermek célcsoportra optimalizálva. TovábbHírfolyam • 2021. 06. 10.
A Pozitivo Digital Reklámügynökség készítette a játékos, praktikus Tisza-tavi kalandtérképet. A nagysikerű és hasznos útitársat 200 000 példányban adták ki és mind el is fogyott. Így 2022-ben érkezik az új verzió! TovábbHírfolyam • 2021. 04. 09.
Az Aktív Magyarország “Aktívan itthon” kiadvány sorozatának legújabb tagját a Pozitivo Digital készítette. A 36 oldalas kiadvány célja, hogy kedvet csináljon az olvasónak ezen két aktív és ökoturisztikai célpont felkeresésére és aktív programjaira. TovábbHírfolyam • 2020. 03. 23.
A jelenlegi vírushelyzetben cégünk felajánlotta, hogy ingyenesen elkészíti a társadalmi összefogást megvalósító önkéntes munkák weboldalát. TovábbHírfolyam • 2019. 10. 26.
Látványos esemény és kampány a Shopmark bevásárlóközpont első születésnapján TovábbHírfolyam • 2019. 09. 14.
A kiskörei kikötő megújulását egy izgalmas study tour eseménnyel ünnepeltük meg TovábbHírfolyam • 2019. 02. 25.
A Petit Pest pop-up étterem célja a megújult Shopmark Bevásárlóközpont ételudvarának népszerűsítése, és a látogatókkal való kapcsolatteremtés volt. TovábbHírfolyam • 2018. 11. 19.
Hatalmas adag termékmintával lepett meg a The Bridge Bio. TovábbHírfolyam • 2018. 10. 25.
Olyan még nem volt Magyarországon, hogy egy működő bevásárlóközpont teljesen bezárt a felújítás idejére. TovábbHírfolyam • 2018. 09. 30.
Komoly és elismert influencerek szerepeltek az Allee Írás forradalma kampányában. Mi szerveztük, terveztük. TovábbHírfolyam • 2018. 08. 31.
15 országban futó online kampánnyal járultunk hozzá a Recirquel Újcirkusz Fringe Fesztiválos sikeréhez! TovábbHírfolyam • 2018. 08. 30.
Így pozicionáltuk újra a márkát és alakítottuk ki a nyertes koncepciót. TovábbHírfolyam • 2018. 08. 25.
Az az igazi álommunka, ami közben az ember úgy érzi, mintha szórakozna. TovábbHírfolyam • 2018. 07. 01.
Az embernek át kell tudni lépnie a komfortzónáját és legyőzni a félelmeit... TovábbHírfolyam • 2018. 04. 20.
Ilyen az, amikor két ügyfelünket összehozzuk egy jó cél érdekében. TovábbHírfolyam • 2018. 04. 19.
A környezettudatosság volt az Alle eseményének fő üzenete. TovábbHírfolyam • 2018. 02. 19.
A vásárlásnál három tényező dominál, az egyik a jó fotó. Az Alcor kütyüket új szintre pozicionáltuk. TovábbHírfolyam • 2018. 01. 18.
Ha van koncepciója az influencer együttműködésnek, akkor az a mérőszámokban is meglátszik. TovábbHírfolyam • 2018. 01. 10.
TovábbHírfolyam
Egy-egy gondosan elkészített, ínycsiklandozó fogás megörökítése, a színek és ízek visszaadása étvággerjesztően - egy fotóval. A Pozitivo Digital évek óta mestere a digitális tálalásnak. Gasztro fotózás social media tartalomhoz, weboldalakhoz, étlapokhoz, kiadványokhoz. Tovább