Örömmel üdvözöljük új partnerünket, a Bethesda Gyermekkórházat, akikkel közösen indítottunk egy kampányt az adó 1%-os felajánlások növelésére. Az ügy rendkívül fontos, hiszen minden egyes felajánlás közvetlenül hozzájárul a kórház működéséhez és a gyermekek gyógyulásához.
A kampány során fotós és videós anyagokat készítettünk, amelyek érzékenyen és hitelesen mutatják be a Bethesda munkáját és a felajánlások jelentőségét. Ezen tartalmakat többcsatornás PPC, rádiós és outdoor kampányokon keresztül futtatjuk, hogy minél több emberhez eljussanak, és tudatosítsák bennük a felajánlás erejét.
Az online kampányok során a legfontosabb csatornák közé tartoznak a Facebook, Instagram, Google Ads, YouTube és TikTok, ahol különböző kampánycélokat és formátumokat használva szólítjuk meg a potenciális felajánlókat. A cél, hogy minden platform saját erejét kihasználva növelje a kampány elérését és ösztönözze a közönséget a cselekvésre. Az offline kampányok, mint például a rádiós hirdetések és az outdoor reklámok, pedig kiegészítik az online jelenlétet, és erősítik a kampány üzenetét, úton-útfélen.. :)

A forgatás, öt reels készítése és teljes kampányfotózás is a Pozitivo feladata volt.
A kampány még az első szakaszában jár, de már most kiemelkedő érdeklődést és pozitív visszajelzéseket tapasztalunk. A célunk, hogy az adó 1%-os felajánlások száma idén jelentősen emelkedjen a tavalyi évhez képest, azaz még több támogatót nyerjünk a Bethesda számára.
És ne feledd: Te is dönthetsz adód 1%-áról, amit mindenképp tegyél meg május 20-ig! Minden egyes felajánlás hatalmas segítséget jelent a civil szervezetek számára.
@bethesda_gyermekkorhaz Támogasd a Somáéhoz hasonló gyógyító munkát, és ajánld fel adód 1%-át a Bethesdának! #BethesdaGyermekkórház #Bethesda #adó1 ♬ eredeti hang - Bethesda Gyermekkórház