Közösségi média menedzsment a Szamos Today népszerűsítéséért

Három hónap alatt 100%-kal növeltük meg a kávézó menüértékesítéseinek számát

A Szamos egy közel 100 éve működő családi vállalkozás, akik különleges, prémium kategóriás édességeket készítenek a legmagasabb szintű szakmai tudással. A hagyományos értékek hangsúlyozása mellett a Szamos azonban szerette volna, ha az új kávézója a fiatalok számára is vonzó lenne – a finomságokat ehhez ők biztosították, a Pozitivo pedig a social media segítségével tette népszerűbbé a Szamos Today kávézót.

 

Kreatív koncepció

A Szamos Today Facebook- és Instagram-oldalánál első lépésként kialakítottuk az egységes kommunikációs stílust és vizuális megjelenést. Ahhoz, hogy hitelesen tudjunk kommunikálni a Szamos termékeiről, fontos volt, hogy a social felületeken kizárólag saját, az étteremben készült fotókat használjunk, melyeket a rendszeres, havi fotózások során készítettünk el. Ezen alkalmak célja a fotóanyag aktualizálásán túl az is volt, hogy a projekten dolgozó csapat valóban megismerhesse a márkát és megkóstolhassa az ételeket, hogy azokról valós képet mutathassunk be az általunk kezelt oldalakon.

A magas minőségű gasztrofotók és a hiteles szövegek mellett a posztok organikus terjedését hirdetésekkel is támogattuk: geolokációs célzású remarketing kampányokkal építettünk releváns rajongótábort a Facebook- és az Instagram-oldalon egyaránt.

Eredmények

A social media oldalak elindítása és folyamatos menedzselése következtében rövid időn belül egy egységes megjelenésű, naprakész oldalt építettünk komoly rajongóbázissal. A folyamatos kommunikáció és a hirdetések hatására pedig három hónapon belül 100%-os növekedést mutattak ki a Szamos Today menüértékesítésében.

Közösségi média menedzsment szolgáltatásunkról még többet megtudhatsz az alábbi gombra kattintva:

ÉRDEKEL