A Shopmark bevásárlóközpont féléves felújítást és átépítést követően nyitotta meg kapuit 2018. október 25-én. Az ezt követő egy évben a Pozitivo feladata volt lead ügynökségként, hogy a vásárlói elköteleződést növelni tudja, és az újraépített brandet kommunikálja a látogatók felé.
Az újraépítést követően a bevásárlóközpont látogatottsága 30%-kal nőtt, és a Shopmark közösségi média felületei is magas eléréseket, meglehetősen aktív felhasználói közösséget mutattak, a születésnapi esemény pedig ennek a 2019-es kampányév megkoronázása volt.
Éppen ezért, olyan kampányt terveztünk, amelynek három fő célja a brandépítés, az elköteleződés erősítése és a vásárlásösztönzés volt.
A kampányt előkészítő reklámfilm koncepcióját és castingját is a Pozitivo intézte, a forgatást a MindFreek együttműködésével valósítottuk meg.
A vásárlásösztönzés érdekében egy blokkregisztrációs nyereményjátékot találtunk ki, ehhez kapcsolódóan egy regisztrációs totemet helyeztünk el a Shopmarkban. Itt lehetőség volt az azonnali 120 ajándék közül megnyerni egyet, vagy bekerülni a főnyeremény sorsolásba. A főnyeremény mellett szerettük volna megadni a vásárlóknak a választás lehetőségét, így egy gamification eszközeit felhasználó szavazóshow-t terveztünk meg. Ennek jelentősége az volt, hogy a vásárlók saját maguk dönthettek arról, melyik autót szeretnék megnyerni, amelyet a Fiat Magyarország jóvoltából egy nagyszabású születésnapi esemény keretén belül sorsoltunk ki.
A szavazás lehetősége nagyon pozitívan hatott a teljes kampányra, mind kommunikáció, mind tartalom, mind a vásárlók aktivizálásának szempontjából. A rekordszámú regisztráció mellett a bevásárlóközpont forgalma és látogatottsága rekordot döntött októberben.
Az előzetes kampányidőszaknak köszönhetően, a születésnapi eseményen teljesen megtelt a Shopmark bevásárlóközpont. A közönség számára a Face Team akrobatikus sportszínház tartott látványos előadást, ezt követően pedig Rákóczi Ferenc, műsorvezető sorsolta ki a főnyereményt.
https://www.facebook.com/180032499170772/videos/387861198785301/
Az első születésnaphoz kapcsolódó kampányt, kreatív koncepciót és a rendezvény napját is a Pozitivo digitális reklámügynökség valósította meg. A rendezvény lebonyolításában a KYAT Group, az élő közvetítésben a MindFreek, a reklámszpotban pedig a Drastique Picture vett részt partnerként, míg az óriás színpadot a Colossal építette.