A Pozitivo Digitális reklámügynökség története 2004-ben kezdődött.
Ekkor hoztam létre a GlobalPlaza Kft-t ami a kezdetben egy globalplaza.hu nevű ár- és akcióösszehasonlító weboldalt üzemeltetett, amely a felhasználók számára könnyítette meg az internetes vásárlást. Az oldal az indulást követő két évben kétszer is elnyerte Az év honlapja díjat.
A sikeres weboldal újabb lehetőségeket hozott, én pedig mindig megkérdeztem az ügyfelektől, hogy “Miben segíthetünk még?”. 2006-ban már bannereket, landing oldalakat készítettünk apró csapatommal, továbbá kisebb kampányok, hírlevelek kezelését is elvégeztük.
Pozitív gondolkodás nélkül nincs fejlődés
Az évek során elkezdtünk átalakulni egy meglehetősen komoly ügynökséggé, amely olyan ügyfeleket szolgált ki, mint a Premier Outlet, vagy az Office Depot. Idővel az ország szinte minden nagyobb bevásárlóközpontjával dolgoztunk együtt, szám szerint 32 plázával.
Mivel egy banner elkészítésénél már jóval összetettebb feladatok tartoztak a cég munkakörébe – ppc kampányok, komplex online marketing stratégia kialakítása, social media tartalom menedzselése, fotózás, reklámfilmek készítése – elengedhetetlenné vált, hogy komoly tervezési folyamatok és infrastruktúra épüljön ki a szervezetben. Nem volt egyszerű, hiszen egy kis cég vezetőjének ez mindig hatalmas kihívás.
Hatékony csapat épült fel a korábban kétszemélyes cégemből és olyan ügyfelek számára kezdtünk el dolgozni, akikről az alapításkor még csak álmodoztunk: 2007-ben az Arena Plaza, 2009-ben az Allee Bevásárlóközpont, 2011-ben a Burger King, a Tesco és még sokan mások választották ügynökségünket. Jellemző cégünkre, hogy ügyfeleinkkel nem csak egy szezon erejéig, hanem évekig dolgoztunk együtt. 2017-től már a Takarék csoport, a Szamos Marcipán és a GreenGo közösségi autómegosztó, 2018-tól a The Bridge olasz növényi ital is ügyfeleinkhez tartozik.
A pozitív hozzáállás és az eredmények folyamatosan picacon tartották és erősítették a céget, de én közben már egy új stílust vizionáltam, amihez név- és arculatváltásra is szükség volt. Így született meg 2018 nyár elején a Pozitivo digitális reklámügynökség új külsővel, új csapattagokkal, régi hűséges és reménybeli új ügyfelekkel. 2018 augusztus 31. óta pedig Pozitivo Digital Kft. lett az első cégem, a GlobalPlaza Kft. új neve.

Úgy érzem, hogy sikerült egy olyan munkahelyet létrehoznom, amiről korábban álmodtam. Ahol nem csak én érzem magam jól, hanem az összes munkatársam is. Ahol a jó szakemberek nem csak a szervezetet erősítik, hanem személyiségükkel a csapatot és egymást is. Képezzük magunkat, tanítjuk egymást, közös programokkal pihenünk és olyan inspiráló légkört teremtünk, amelyben igazán jó dolgozni. Egy Pozitivo csapat vagyunk.

A Pozitivo logó színeit a tiszai naplemente ihlette.